Bloggfri?

image303
Viktor&Rolf Fall 06


Tänker: på min jobbfria, pluggbokade och inte fullt så bloggfria helg!
Känner: mig stolt efter att ha läst ut sista Harry Potter-boken på engelska. Jag har tycks, och tyker än, att det är det är dem bästa böcker någonsin skrivna. Feel free to judge me of as geeky! I'm geeky and proud! :)
Tycker: att det är otroligt skönt att jag tog ledigt från jobbet idag.
Vill: ha snö. Nu.
Ska: snart långsamt sparka igång min dag.
Borde: en himla massa.
Måste: skriva två inlämningar, en rättskunskapsläxa och börja på ett religionsarbete idag.
Hoppas: att dagen går snabbt.
Längtar: efter julovet, nu mer än någonsin.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Äsch- Harry Potter är inte geeky ;-) Jag läser också, fast på svenska. Skulle egentligen velat läsa de på engelska, men började som liten på svenska och det känns ju dumt att byta vid sista boken då man inte kommer fatta något. Men jag har hört att de ska vara bättre på engelska.

2007-12-08 @ 12:04:29
URL: http://linnealinnea.webblogg.se
Postat av: Dashy

Linnea: Ja, det har du rätt i men jag var så spänd inför slutet att jag var tvungen att kasta mig över den, och jag måste säga att den sista är den allra bästa. Den är fantastisk, rolig, sorglig, magisk ;)

2007-12-08 @ 18:32:19
URL: http://signedbydashy.blogg.se
Postat av: The City

Klart du ska vara stolt över de, haha!

2007-12-09 @ 17:31:55
URL: http://www.thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0