Dagens street-inspiration

image322


En alltid lika pålitlig källa till inspiration är fenomenet the Sartorialist. Här ovan ser ni två välklädda damer i bilder och utstyrslar som verkligen inspirerar mig.
Bild 1: Svarta stuprör och ett par chunky sammetsplatforms i lila. En kort päls och en Balenciaga på armen. Amen!
Bild 2: Den leopardmönstrade väskan faller väl mig inte direkt i smaken men gosh, när jag ser sådana här bilder önskar jag nästan att jag var rödhårig. Jag vet dock att det innebär pigment som är lika med noll men det är så vackert här med slarvig men lysande frisyr till en vit enkelknäppt kappa.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad roligt att det står en tjej med leopardkappa bakom tjejen med väskan. Skumt sammanträffande, om det nu är det.

2007-12-14 @ 21:08:12
URL: http://linnealinnea.webblogg.se
Postat av: Dashy

Linnea: Ja, eller hur! Jag tänkte faktiskt inte på det.

2007-12-15 @ 20:09:30
URL: http://signedbydashy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0