Dashy shoppar- My new sweethearts

image293
Ps. Mitt ostädade golv får jag ursäkta för :P. Memo till mig själv: Måste städa, måste städa!


Dem här ankelbootsen från Din sko har jag spanat på och funderat över länge nu men av olika anledningar kom jag mig inte för att köpa dem. Men igår slog jag till. Dem är så otroliga, I love them! Jag ser dem som en modell av ankelboots som alla stövlettälskande damer måste inneha. I äkta läder, en 9 cm klack och en överdel i uttöjbart tyg för att förenkla på-och av-processen. Nu är dem dessutom nedsatta från 450 kr till 150 kr. Med andra ord har jag gjort ett litet fynd. Nu är det bara till frågan gällande hur bra jag kommer att kunna gå i dessa men det är nog ett framtida problem. Dessutom lever jag efter teorin "Övning ger färdighet" då det gäller högklackat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0