Friday and night

image326


MC-jackan från Alexander McQueen är verkligen fantasisk. I en klassisk biker-modell med ett assymetriskt blixtlås samt det som gjorde att jag föll för den - dem synliga sömmarna. Galet snygg. Den trendsättande sjalen är, för dem som inte redan noterat detta, även den från Alexander McQueen och jag gillar att det mintgröna i sjalen och det ljust rosa i Mulberry Mable- väskan utgör en effektfull kontrast till resterade färger i kollaget. Dem svarta jeansen är från Chloé och dem (perfekta) ankelbootsen från Nicholas Kirkwood.

Kommentarer
Postat av: FridaLinnea

Hej! Visst är jackan snygg... hittade en nästan likadan på Twist&Tangos utförsäljning i Göteborg för 400:-, helt okej den också! Fast fanns bara kvar i storlek small!

2007-12-14 @ 11:11:58
URL: http://soundslikealife.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Oooh ankelbootsen är farligt snygga!

2007-12-14 @ 11:19:30
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Tror det är tredje gången jag säger att du är grymt bra på att göra kollage :) Men denna gången har jag en fråga. Har du några förslag på klänningar till studentbalen?

2007-12-14 @ 23:38:08
Postat av: Dashy

FridaLinnea: Det är liite synd att McQueen-jackan inte ligger på det priset!
Dress like a princess: Ja, visst är dem :)
Stephanie: Tack så mycket! :) Oj, det är väldigt svårt att säga eftersom jag inte vet vilken form av tillställning det är mer specifikt och inte heller vet vad det är du letar efter i en klänning. Leta efter en klänning som passar ditt tycke och smak samt ditt utseende är dem enda tips jag kan ge. :)

2007-12-15 @ 22:04:11
URL: http://signedbydashy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0