Furcollar

image321


I brist på annat spanar jag igenom pre-fall-kollektionerna hos Style. Dem är över lag inget att hurra för, med undantag från Oscar de la Renta och Chanel, men precis som då det gäller vår och höstvisningarna är det kul att se små fragment från olika kollektioner och börja leta efter antydan till trender. Att döma av pre-fall-kollektionerna hittills blir en pälskrage något att satsa på hösten 2008. Var jag står i pälsdebatten utelämnar jag här men jag kan väll nämna att jag tycker att Stella McCartney har tagit bra intiativ gällande detta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-13 @ 11:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0