Sometimes you..

image327


Humöret är inte på topp just nu. Jag har länge haft väldigt dåliga rutiner som har präglat min vardag på ett väldigt uttröttande och slitsamt sätt och på senare tid har jag haft svårt att hantera stress. Den stress som jag sätter på mig själv. Det är väldigt typiskt mig egentligen, jag har alltid känt ett behov av att ligga i toppskiktet då det gäller skolarbete vilket jag alltid har men ibland tar det emot. Ibland behöver man en paus och lite tid för sig själv för att räta ut det som har trasslat ihop sig. Bloggen fortsätter som vanligt eftersom jag mår bra av det jag gör här. Att sysselsätta mig med det jag brinner för är inte det som tar på krafterna för tillfället. Så, nu har jag lättat mitt hjärta.
Love

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag känner igen mig. Har alltid haft höga krav på mig själv, särsklit i skolan. Har sedan jag började i gymnasiet kunna släppa lite på det, vilket har gjort mycket lättar.

2007-12-15 @ 13:26:22
URL: http://linnealinnea.webblogg.se
Postat av: Dashy

Linnea: Ja, man måste lära sig att släppa på kraven ibland också och koncentrera sig på sig själv och att man mår bra. I det långa loppet är det ju det som räknas.

2007-12-15 @ 22:09:27
URL: http://signedbydashy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0