071118

image204


Usch, måste måste plugga. Geografi är inte mitt bästa ämne om man säger så, dels för att det är så otroligt ointressant. Nu har jag i alla fall tagit en liten paus från böckerna och bestämt mig för att blogga lite, besvara lite kommentarer samt käka middag, kanske ta en kort prommis. Som ni märker gör jag allt för att slippa undan att läsa om internationella gradnät och den demografiska transaktionen.
Jag tänkte visa videon över Kate Moss' hologram på Alexander McQueen visningen för att låta den lysa upp er söndag om den nu varit lika motvilligt bemött som min. Det här är så vackert, änglalikt, nyskapande, konstnärligt och fantastiskt att jag blir alldeles lyrisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0