071120

image208
On my mind...



Miu: Funderar på att satsa allt på ett kort i jul och önska mig en väska signerad Miuccia. Någon som känner sig manad att bidra med ett par tusen, annars får jag hoppas på en generös tomte?

France: En resa till Paris står även det högt på tomtens lista i år. Efter många års längtan vill jag faktiskt äntligen besöka staden. Men som sagt tidigare så kanske det blir av under påsken.

Höst: Jag vill ha tillbaka hösten. Inga ishala trottarer och mörka mornar. Nej jag vill ha friska vindar, krispiga löv i vackra färger och se hur solen värmer Riddarfjärden då jag åker till skolan på mornarna,

Booties: Min absoluta favoritmodell då det gäller skor just nu och troligen en bra bit framöver. Dessa från Topshop framkallar djupa vill- hakänslor.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Jättesnyggt, gillar speciellt väskan :)

2007-11-20 @ 18:59:24
URL: http://lisaamelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0