A lot of Giles

image257


British Fashion Awards dök många modemedvetna damer upp och mina ögon fångade dessa tvås kreationer i vimmlet. Jag tycker alltid att det är roligt att se kända ansikten bära upp kläder från olika kända märken och eftersom jag gjorde en del research och recension av Giles vårvisning för en tid sedan tycer jag att det är himla kul att se hans klänningar på dessa två donnor.
Lily Allens rosa prinsessdröm är inget som direkt faller mig i smaken men jag tycker att Lily klär i den alldeles strålande. Jag gillar lövutmönstringarna i kjolen och dessutom är Lilys Louboutinskor riktigt söta. Thandie Newtons klänning i midnattsblå skiftningar är väl inte heller någon dundersuccé men även här tycker jag att klänningen gör sig bra på Thandie. Dessutom älskar jag hennes frisyr och make-up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0