Bad, bad blogger

image169


Jag vet, jag har inte uppdaterat på flera dagar men nu ska jag bättra mig- jag loovar! Mitt mål är ju trots allt att blogga minst ett par gånger varje dag. Fy på mig.
Idag blir det att stanna hemma för min del. Jag har haft mensvärk hela långa natten och mått illa. Jag får hoppas att det blir bättre och kanske hinner jag blogga en del istället. Ska väll försöka hitta på något vettigt också, kanske plugga lite trots magont. Man måste ju göra nåt av dessa timmar som flyegr förbi.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tycker det är helt fascinerande att man kan blogga så frekvent. Jag har nästan ständigt idetorka nu för tiden.

2007-11-12 @ 18:52:31
URL: http://linnealinnea.webblogg.se
Postat av: Dashy

Linnea: Ja, det är konstigt det där. Jag känner inte för att blogga ibland bara men då jag väl börjar håller jag en miljon skrividéer i huvudet samtidigt och publicerar flera på raken.

2007-11-12 @ 19:40:31
URL: http://signedbydashy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0