Busy me

image177


Oj, jag som lovade en aktivare sida av mig framöver. Ni får helt enkelt ha överseende. Jag hade en superlång skoldag och mycket plugg. Jag är dessutomfast bestämd att inte låta det dåliga vädret, den hemska morgonrusningen och min försening framför ögonen på min rektor sätta spår i mitt humör, så det så!
Just nu är sängen begravd i spanskastenciler. Sängen vars lakan behöver bytas inom kort, rummet ska städas innan det är läggdags också. Pappa sitter fast i trafiken just nu och jag har helt glömt bort middagen. Haha, det blir så där då man är van att få den serverad!
Nu ska jag plugga vidare, dammsuga och byta ovan nämnda lakan. Sen ska jag, om jag hinner, försöka skriva ihop ett eller två inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0