Carrie i Proenza Schouler

image254


Jag älskade verkligen Proenza Schoulers vårvisning och jag tycker dessutom väldigt mycket om då det väller in nya bilder från SATC-movie på internet för mig att frossa i. Här bär Sarah Jessica en komplett outfit från just Proenza Schouler och ja, jag älskar den. Min enda förfrågan är väl den angående hatten. Jag undrar om hon verkligen hade den på sig. I så fall är det ju rätt galet men hey, Carrie har ju överraskat i sina dar. Dessutom tycker jag att det är lite konstigt att filmens stylist har kombinerat kläder endast ifrån Proenza Schoulers visning, det känns lite overkill om du frågar mig men egentligen, who the heck cares? Det är hur snyggt som helst i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0