En enkel uppdatering

image258


Dagens humörssänkare: Höga klackar+Ett tjock lager snö = En omöjlig kombination
Dagens humörshöjare: Materiella ting, åh ni materiella ting! En ny mobil, en tung bunt modemagasin, en dyr uppdatering av sminkväskan som sved i plånboken och cappucinos i överflöd, tack.
Dagens snällaste: Trots konflikter på jobbet är min chef väldigt omtänksam, tack för det :)
Dagens sysselsättning: Mitt immunsystem+nuvarande väder+småbarn i morgontrafiken= En annan omöjlig kombination. Jag hoppas att jag blir bättre, ska ägna mig åt lite plugg och kanske komma ut lite. Usch, jag hatar att var sjuk!
Dagens förtäljelse: Jag var guide på öppet hus i min skola i tisdags. Jättekul att få guida runt alla potentiella nykomlingar och berätta om min underbara skola. Är du -92a så kom förbi Didaktus Norrmalm på nästa öppet hus i januari, you wont regret it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0