I love Thomas Sabo..

image179


Min absoluta favoritbloggerska, Katarina bakom bloggen Lolita, sätter än en gång sina läsare i första rummet och låter oss kämpa över hennes fina priser. Denna gång är det ett dyrbart och sockersött armband från Thomas Sabo på spel och jag kunde inte ha varit gladare. Thomas Sabo har delikata smycken i lekfull och söt design och jag ler vid varje besök av hans hemsida samt vid blotta åsynen av hans fantastiska design, innovationer och just lekfullhet. Tanken på att le på detta vis varje gång min blick faller på min egen handled är något ofantligt lockande. Jag önskar, hoppas och håller hårt tummarna att jag blir den lyckliga som Katarinas dom till slut faller på, vilket lär behövas med tanke på tuff konkurrens.
Our destinies lies in your hands our beloved blogger!

Klickar du på bilden ovan kommer du till Katarinas blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0