Modelltankar

image168


Definationen av en supermodell är pendlande beroende på vem du frågar. Jag ser Naomi Campbell som en supermodell men inte Lily Cole. Trots det älskar jag Lily och är mer tveksam angående Naomi. Kanske är det för att Naomi, Kate Moss och Gisele har varit i branchen länge som jag ser just dem på detta vis eller så är det för att nakenbilder, skandaler och talkshows ändrar bilden av dem.
Trots allt detta är det inte dessa modeller jag finner mest intressanta. Det är modeller som just Lily, Anja Rubik, Aggy och Jessica Stam som i mina ögon gör kläderna och bilderna intressanta, vilket i min mening definierar en bra modell. Då till hela poängen med detta inlägg; Claudia Schiffer. Claudia är lika mycket supermodell som fröken Craaford och Kate Moss men till skillnad från många andra i denna liga behåller hon det där. Det där som gör kläder och bilder intressanta, fantastiska, bitvis sagolika (då syftar jag på bilderna) och dessutom har hon en klassisk skönhet som inte kommer att avta eller gå out of style, vilket vissa menar att Lilys och Gemma Wards uteseenden kommer att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0