Wich skirt-type are you?

image133


I Elle, tror jag att det var, läste jag en intressant debattartikel som handlade om kjolar. Nu var det väll kanske inte så mycket en debatt som två kvinnor som förespråkade två olika sorter av kjolar. En var för den flickiga, vardagliga skater kjolen som är bekväm och lätt att röra sig i samtidigt som den är både vardagligt chic och lättkombinerad. Den andra kvinnan i ovan nämnda debatt talade för den klassiska, mer kvinnliga pennkjolen.
Jag har svårt att välja sida här, jag är en inbiten kjol och klänningstjej som alltid möter förvånade miner i skolan då jag bär jeans, och jag använder både pennkjol och skaterkjolen. Nej, det här blir en tuff kamp, jag slänger nog in handduken redan nu och förklarar båda dessa som vinnare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0