Behind the scenes at Chloé

image114                                                                                   

Det har blivit mycket Chloé här i min blogg på sistone och en del Anja Rubik också för den sakens skull.
Min  resa genom Paulo Melim Andersson för Chloé är väldigt intressant. Jag gick ifrån att brutalt bli avbruten ur den Chloédröm som Pheobe Philo skapade för Chloé och jag föll inte alls för Paulos vision av Chloé. Men ju mer jag sett, förstått och vidgat mina vyer kring kollektionen har mitt tycke för den ökat drastiskt. Från att förstå hur Paulo tänker och faktiskt tycka att kollektionen är okej till att älska kläderna, väskorna och skorna.
Nu står jag här och kan inte förstå hur jag tänkte. Det här är så underbart. How can you not love it?

Kommentarer
Postat av: Santine

Coolt, Jag älskar chloé !

2007-10-29 @ 08:41:34
URL: http://santines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0