Good news, bad news

image98

Jaha, då var man sjuk idag också då. Det är ju typiskt att man alltid ska gå och bli sjuk då det är lov. Lite gladare blev jag då jag gick in på Schoolsoft (internetanknutet informationssystem för oss elever på Didaktus Norrmalm) och såg att jag fått MVG med kommentaren Utmärkt på mitt samhällskunskapprov. Som sagt så satt jag länge, länge och pluggade och det var kul att se att det gav resultat.
Nu ska jag krypa ned under mitt varma täcke och se på en film och senare i eftermiddag åker jag nog med pappa till skolan för att hämta lite böcker och kanske svänger vi förbi någonstans och köper en massa godis. Jag känner att jag förtjänar, hrm..behöver det just nu

Kommentarer
Postat av: Emms

Jag är också sjuk , det suger , till lovet , det är ju värdelöst. Krya på dig sötnos och ha ett underbart lov.

2007-10-26 @ 14:26:43
URL: http://meay.blogg.se
Postat av: Dashy

Emms: Ja, det är det! Tack gulle, detsamma detsamma :)

2007-10-27 @ 00:20:48
URL: http://signedbydashy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0