Sent

image118


Jag borde sova. Ska börjar klockan ett imorgon och jag planerar att droppa förbi lite butiker på morgonkvisten då jag ändå är i farten samt ta en kort brunch på något mysigt café innan jag börjar jobba. Nu i höstlovstider är det mycket folk på stan må jag säga.
På tal om höst så börjar dem mysiga dagarna med solsken på krispiga höstlöv ta slut och bytas ut mot mörka regnruskiga dagar då man vill ligga kvar under täcket. Det känns inte alltför skoj. Jag längtar till våren.. eller vinterna.. eller sommaren för den delen. Soliga vårdagar, mysiga vinterkvällar och heta sommardagar känns alla mer lockande än regnet som piskar mot min fönsterruta just nu.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Åh, våren är så underbar, älskar att gå ifrån deppigt mörker och kyla till värme och ljus, det ger mig alltid värsta lyckoruset :) Hihi!

2007-10-30 @ 12:44:56
URL: http://july20th.blogg.se
Postat av: Chloé

Åhh, jag älskar våren men jag älskar hösten mer! Det är så härligt, löven, kylan och kläderna:)

2007-10-30 @ 18:28:06
URL: http://DetSomPassarMig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0