Times square can't shine as bright as you

image34


Idag stod det utvecklingssamtal på schemat. Det gick väll okej, lärarna har inte hunnit få så mycket intryck av oss ännu och det känns otroligt att halva terminen redan gått! Det känns som om jag gått med dem här människorna hur länge som helst, jag supertrivs verkligen i den här klassens sällskap.
Anyway, idag har jag knåpat ihop lite olika kollage och inlägg, många angående lite olika modevisningar och teman under dessa. Håll ögonen öppna.
Dessutom måste jag säga att jag blir så oerhört glad då jag får höra alla fina kommentarer, både i kommentarsfältet och in real life, angående min blogg. Keep 'em comming ladies and gents!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0