Coulda woulda shoulda

image508


Dåligt samvete kan vara jobbigt att handskas med. Jag har dåligt samvete orsakat av att jag aldrig skriver inom den här kategorin. En kategori inom mitt modeintresse som verkligen tar stor plats. Fashionesearch ska innefatta modehistoria och kort och gott ska jag syna olika personer, modehus, trender och så vidare som har eller har haft en vikig plats i modevärlden. Jag vill och måste skriva mer inom denna kategori. Inte bara för att stilla mitt dåliga samvete utan också för att jag vill veta mer och utveckla mitt kunnande. Just nu ligger boken Modeologi på mitt nattduksbord. En bok som riktar sig till mode så som jag aldrig har läst förut. Väldigt intressant och jag återkommer med en recension då jag är klar.

"Fashion is no someting that exists in dresses only. It is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening" Coco Chanel

Kommentarer
Postat av: Linnea

Den verkar faktiskt intressant, kanske blir av att lägga in en beställning för min del då :-)

2008-02-10 @ 11:16:12
URL: http://linnealinnea.webblogg.se
Postat av: Dashy

Linnea: Ja, gör det. De skulle vara intressant att höra vad du tycker om den i så fall :)

2008-02-10 @ 17:25:32
URL: http://signedbydashy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0