hello!

image497


Jag känner att jag har varit urusel på att blogga på sista tiden. Jag har haft en hel del annat som stulit tid och energi. Kanske kommer det att forsätta så en tid framöver. Jag måste ordna upp en hel del för tillfället och skolan tar mycket av min lediga tid. En tråkig nyhet är att min resa på sportlovet inte blir av. Jag skulle åka med min syster men det visade sig att hon inte kan få ledigt från sitt jobb. Det känns skittråkigt men en liten kompensation är på gång. Dessuom har jag Parisresan i vår att se fram emot. Men det känns som om det är hiskligt långt till påsklovet!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Lite usel har du varit, men din blogg är så bra så att väl när du uppdaterar blir man jätteglad!

2008-02-04 @ 16:24:54
URL: http://stilic.blogg.se
Postat av: Dashy

Camilla: Det är sant haha. Tack raring, vad glad jag blir! :) Jag lovar att vara tillbaka på banan så snart jag kan.

2008-02-05 @ 18:34:44
URL: http://signedbydashy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0