no time

image517


Oj, så lång tid det har gått sedan jag uppdaterade senast! Det känns alltid tråkigt då bloggen måste läggas åt sidan en stund. Nu är det pågrund av mycket skolarbete och många övriga saker som jag måste ta hand om som jag inte har haft tid över. Dessutom är jag sjuk och ligger hemma, knaprar halstabletter och dricker honungsté stup i ett. En liten ofrivillig bloggpause med andra ord.
Lite förvånad blev jag också då besökaranalet inte sjunkit som jag trott att det skulle göra då jag varit så inaktiv på bloggfronten. Istället är ni fler än vanligt. Jättekul att se men tajmingen var väl kanske inte den bästa, haha! Jag funderar på var ni kommer ifrån allihopa?

Kommentarer
Postat av: Nadja

Cool bild! Jag kommer från Norrköping:P

2008-02-20 @ 20:03:42
URL: http://thencloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0