080130

image490


Det är tråkigt då jag inte hinner blogga! Särskilt nu då det är modevecka i Stockholm och allt. Men idag ska jag nog hinna med ett par i alla fall. Det får tiden utvisa :)

Lanvin: En fantastisk vårvisning följd av en makalös reklamkampanj. Jag ger hela mitt bultande modehjärta till Lanvin just nu!

Stockholm fashionweek: Jag har alldeles för dålig koll på svenska designers men det är roligt att se att vi har lovande sådana även här hemma. Jag kommer att skriva mer om detta under veckan. På bilderna ovan syns storstickat från Sandra Backlund och förra årets hallonrosa dröm från Fifth avenue shoe repair.

Homework: Läxor och skolarbete tar en stor plats i tankebanorna. På gott och ont.. ;)

Pärlhängen
: Dessa från Lisbeth Dahl är så sagolikt fina! Åh jag vill ha, jag vill ha, jag vil ha!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sandra Backlund gillade jag!

2008-01-30 @ 09:44:07
URL: http://emmmis.blogg.se
Postat av: Linnea

Vilket härligt kollage. Inspirerande (och det kan jag behöva nu :-)

2008-01-30 @ 20:04:39
URL: http://linnealinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0