Julklappstips del 3

image281


En annan sak på min önskelista i år är en trave böcker. Att spendera jullovet med bra böcker då snön faller utanför fönstret känns väldigt välkommet just nu då julstressen blandar sig med den vanliga plugg-yran.
Men nu är det inte böcker i allmänhet som jag tänkte tipsa om utan en alldeles särskildt form av bok. Nämner jag titlar som 60 years of style: from Christian Dior till John Galliano eller The golden age of Couture kanske det ringer några klockor. Åh, jag kan knappt vänta tills jag får lägga vantarna på en intressant, lärorik och inspirerande bok av detta slag.

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Vart kan man köpa en sån..

2007-12-04 @ 06:04:37
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Dashy

Maria Vuitton: troligen kan du beställa hem den från någon internetsajt där dem säljer böcker.

2007-12-05 @ 06:20:17
URL: http://signedbydashy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0