Lillördag

image311


Tänker: på ett glatt besked angående mitt rättskunskapbetyg idag. Det här är min blogg och jag tänker skryta som bara den, ett mvg sitter jäkligt bra :) !
Känner: mig himla hungrig, breakfast perhaps..
Tycker: att Fergies Mary Janes är en grym låt för att komma igång på morgonen!
Vill: inte så mycket idag, jag är helnöjd. Fastän lite frukost skulle sitta bra.
Ska: nog ta och somna om, jag är ledig idag.
Borde: skriva en uppsats och en bokrecension idag men jag skuter upp det till en mer anständig timme.
Måste: börja handla julklappar, jag har inte inhandlat en enda. Hjälp.
Längtar: är det inte ganska obvious vad alla läntar efter i dessa dagar..?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Skryt på du bara. När man har pluggat och det gett belöning är det klart man är nöjd :)

2007-12-12 @ 17:43:54
URL: http://linnealinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0