071115

image182


Väskor; Jag är supersugen på en ny väska och har spanat in en på H&M trend som ska inhandlas imorgon, lägger nog upp en bild också.

Fashion goes to Asia; Lagerfeld tog med sig Fendi till kinesiska muren och efter en stunds spankulerande och observerande på Style.com börjar man ana asiatiska influenser även hos andra modehus. Se bland annat 6267 och Dior,

Bror fyller år; Grattis älskade storebror som fyller 26 idag! På lördag blir det middag och presenter som förövrigt ska inhandlas imorgon.

Dessutom; Mitt tangentbord är helknasigt och jag måste skriva på ett väldigt kompicerat och ansträngande sätt tills jag klurat ut varför tangenten 'u' fått för sig att han ska skriva ettor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0