Budget vs Lyx- The sequin dress

image218

Paljettrenden försvann lika fort som den kom. I alla fall i mina ögon. Ska du ha en paljettklänning vill du vara ensam om den på hela stället och inte ha tio pers till i samma svarta glitterdröm från H&M. Men trots detta känns den här som något annat. Jag älskar Chloé och den här klänningen är grym. Om ni frågar mig, en perfekt blandning mellan party och vardag. Har du inte råd med orginalet från Chloé så kanske den från Topshop kan komma till din plånboks räddning. Dock undrar jag var gränsen går mellan 'inspirerad av' och plagiat.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du har verkligen rätt i att paljettrenden försvann lika fort som den kom. Det är synd för jag, som de flesta andra, diggar faktiskt verkligen de coola plaggen med helst svarta/silver paljetter och så. Men jag kan dock inte köpa plaggen som alla andra köper för själva grejen med att äga dem har försvunnit när jag vet att så många andra äger det och chansen är stor att jag möter någon i densamma plagg. :/ Men klänningen ifrån Chloe är verkligen sagolikt fin. SÅ ska en paljettklänning verkligen se ut. :)

2007-11-22 @ 20:14:03
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Dashy

Kajsa: Det verkar som om vi förstår varandra helt och hållet. Jag kan inte göra annat än att hålla med dig.

2007-11-22 @ 21:02:16
URL: http://signedbydashy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0