080208

image507

Idag tänker jag på..


Blus: Jag vill ha nya blusar. Många nya blusar! Gärna med bib front (dvs att det är som en "hakklapp" fram på blusen som på den ovan), i mjuka och krispiga material, fina men naturliga färger och söta detaljer.
Skolarbete: Även denna gång inom denna kategori får skolarbetet ta sin plats. Det tar ju sin energi och tid så varför inte?
NY fashionweek: Många visningar är det att plöja igenom och jag njuter varje sekund av det.
Modeologi: En ny bok jag har börjat läsa vars titel kort och gott betyder läran om mode. "Yuniya Kawamura menar att kläder är den konkreta produkten medan mode är ett mer abstrak system i vilket många olika intressen och aktörer ingår." Måste jag nämna varför jag gillar den allra redan?
Schutermans webshop: Öppnar inom kort och jag är förväntansfull inför resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0