Färgsprakande

image516


På make-up avdelningen har man inte sparat på krutet inför årets höstvisningar. Regnbågens alla färger har målat ögonlocken hos Benjamin Cho, Alexander Herchovitch och Behnaz Sarafpour. Lekfullt och roligt men kommer det att anammas utanför catwalken? Det känns lite som att det här med att exprimentera med färg inte kommer längre än till fingernaglarna då det gäller många och kanske är det fungerar det inte in real life men erkänn att det skulle vara kul att se fler modiga färgklickar i alla fall till fest då och då.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Make-up är inte min starka sida. Sminkar mig sällan till vardags, just nu, och när jag väl gör det är det oerhört basic. I dag funderade jag på att köpa en brun ögonskugga och det kändes oerhört revolutionerande för att vara jag, haha. Jag skulle gärna vilja prova lite nytt, men av erfarenhet passar jag bäst i "make-up light".

2008-02-11 @ 17:10:07
URL: http://linnealinnea.webblogg.se
Postat av: Emma

Det passar nog bäst på catwalken tycker jag..

2008-02-13 @ 12:24:45
URL: http://emmmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0