En lördag som denna

image271


Paljettrenden är i min mening, av nämnda anledningar, förbi men den här gråa lånärmade, knäkorta klänningen med vertikala linjer av paljetter från Juicy couture får mig att bortse från tidigare sagda ord angående paljettrenden. Tillsammans med en kort, enkelknäppt kavaj från Miu miu, buren med lätt uppkavlade ärmar och ett par tjocka, ribbade strumpbyxor utgör den den perfekta grunden för en grym lördagkväll. Lägg sedan till ett par ankelkorta boots i biker-stuk , även dem från Miu miu, samt en djuplila Balenciaga-clutch och jag kommer att dansa hela natten lång. Eller så länge som klackarna tillåter mig.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Paljetttrenden känns, som du säger, förbi- men det är tråkigt för det känns som den blev överhypad innan nån ens hann anövnda det. Själv tycxker jag fortfarande att det är fint- måste ju gilla det när jag har en paljettklänning jag inte ens hunnit använda ;-)

2007-12-02 @ 11:09:07
URL: http://linnealinnea.webblogg.se
Postat av: Dashy

Linnea: Ja precis, den var liksom över innan den hade startat. Hi, ja det tycker jag att du ska göra.

2007-12-05 @ 06:11:20
URL: http://signedbydashy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0