Colours of the wind

image156


Det är mycket som rör sig i huvudet just nu. Sanningen att säga är det inte så bra för tillfället, mormor gick bort igår och jag finner det svårt att hantera, skolarbetet kräver mycket tid och just nu är jag luspank efter för mycket impulshopping (nej, det har inte velat ändra sig angående det där, fy lisa!). Men det är ju så här, en dag skiner du ikapp med höstsolen och en annan känns det som om hela ditt goda humör, kämparglöd och vilja att klara av saker är som bortblåsta i höstens alla kulingvindar.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Min mormor gick bort i vintras och jag vet hur svårt det är. Jag skulle vilja säga att det blir bättre efter ett tag, men det känns jobbigt väldigt länge. Jag lider med dig (helt fel uttryck, men you get the point),

2007-11-07 @ 19:14:00
URL: http://linnealinnea.webblogg.se
Postat av: Dashy

Linnea: Ja, så är det. Hon var gammal och sjuk så jag antar att jag är mest ledsen för morfar. I get the point, tack raring.

2007-11-07 @ 19:22:48
URL: http://signedbydashy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0