Film

image174


Då du ligger hemma och är sjuk blir det en hel del film och jag är en riktig filmälskare rent allmänt också. Jag ser säkert fyra filmer i veckan, exkluderat alla  Sex and the city, Gossip girl och Desperate housewives avsnitt som jag bunkrat upp här hemma. Däremot ser jag aldrig på teve.
Mina favoritfilmer är bland andra Breakfast at tiffany's, Marie Antoinette och the Holiday. Vad säger då detta? Jo, jag älskar kostymfilmer vilket gör att jag inom kort kommer besöka Elisabeth the golden age på bio. Dessutom älskar jag gamla, riktiga Hollywood-filmer och feel-good-filmer som klassas in i tjejgenren av dem flesta. Och så till en liten confession.. Jag älskar barnfilmer och musikaler! Astrid Lindgren, gamla Disneyklassiker och filmer som Grease, Hairspray och RENT är favoriter.
Om du känner dig lockad, skriv en rad om din/dina favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0