ELLE contest

image35


Svenska ELLE har under skrivande stund en tävling. Allt du behöver göra är att med max 20 ord beskriva hur du skulle matcha den eftersuktade Mulberry Mable. Vinner du tävlingen får du din alldeles egen Mulberry i brevlådan. Inte illa eftersom den går på låt oss säga en 10.000 sådär. Jag har dock inte skickat in något bidrag, men om jag skulle det så är det ovan ungefär vad jag tänker mig att jag skulle matcha min Mable med. En outfit i gråskala för att lämna fokus på väskan.

Blus: Volangklädd från Lanvins vårkollektion
Ridbyxor: Balenciagas fantastiska som är så mycket snyggare på.
Kort jacka: Uppknäppt med uppkavlade ärmar över den underbara Lanvin-blusen. Vanessa Bruno.
Skor: Svarta mockaskor från Nicholas Kirkwood. Även dem diskreta- Fokus på väskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0