Jag älskar listor

image14

Jag ligger hemma och är sjuk, får se om jag orkar gå på manifestationen senare idag. En liten lista har jag lyckats knåpa ihop i alla fall. Det här är mina bästa.. just nu..

Inspirationskälla: Oktobernumret av ELLE är som en stor godispåse full av godbitar redo att sluka!

Visning: En kärleksförklaring till Elbazs volang och fjäderbeklädda, volumiösa, fabulösa kreationer är på min to-dolist.

Vardagsglädje: Att mina lärare, med enstaka undantag, är fantastiska. De brinner för sina ämnen vilket gör undervisningen så mycket roligare!

Morgongåva: Att Espresso house ligger på min skolväg, att i och med mitt CSN kort blir mina mornar där billigare och att deras cappucinos och sojalattar värmer upp mina höstmornar något otroligt.

Tråkigaste: Att mina rutiner behöver förbättras.. drastiskt och snarast!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag gick i skolan vid Odenplan förut och då låg också Espresso house på vägen. Mycket lockande om morgnarna :)

2007-10-12 @ 23:45:29
URL: http://linnealinnea.webblogg.se
Postat av: Dashy

Jasså, jamen det gör ju jag nu. Nästan i alla fall. Det ligger ett på Gullmarsplan som jag är stamkund på :) Ja det kan jag tänka mig, deras kaffe är perfektion på mina trötta mornar!

2007-10-13 @ 00:05:50
URL: http://signedbydashy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0