Tell me, what do you read?

image75

Nu sitter jag här, precis hemkommen från skolan och ska snart fördjupa mig i dylikt skolarbete. Innan det känner jag dock för att fördjupa mig lite i min bibel.. ELLE. Här nedan listar jag mina läsfavoriter i tidningsväg:

ELLE: Både amerikanska och svenska slinker ned i tidningsamlingen månad efter månad. Det här är en tiding som i min mening håller måttet, på modefronten, i upplägget, textinnehåll och vackra bilder samt intresanta repotage. My own special favourite of all time!
VOGUE: Inte alltid den lättaste att tackla för mig men söker jag inspiration finns den alltid där, den eviga, den konstnärliga, magnifika Vogue- fashionmagazine of all fashionmagazines.
Harpers Bazaar: Läser inte Harpers lika ofta som jag önskar att jag gjorde. Men liksom ovannämnda är denna tidning en stor inspirationskälla som tilltalar mig.

Vilken är er favorittidning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0