Alexander Wang

image498


En kollektion inför i vår som jag fastnade för var Alexander Wangs och jag måste säga att även hans höstkollektion gjorde starka intryck på mig. Det är en råare version vi får se nu, med klara grunge-influenser. Jag har allid tyckt att Alexander gör ready-to-wear på det bästa av sätt. Kläderna är bärbara, feminina och tidsenliga. Kostymbyxor, stora kavajer med uppkavlade ärmar, åtsmitande kjolar, de slarviga mittbenorna och även söndertrasade strumpbyxor är ingredienser i en soppa som även denna gång smakar precis som den ska!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, jag fullkomligt älskar den vänstra outfiten, med dragkedjeklänningen och kavajen. Väskan ser även den supersnygg ut.

2008-02-05 @ 21:03:45
URL: http://linnealinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0