080111

image410


Det blir ett relativt litet kollage idag jämfört med tidigare inlägg i den här kategorin men jag antar att då man hittar fina ting som man hemskt gärna vill ha fastnar bara dem i huvudet. Halsbandet är från Aurora Lopez och gör mig knäsvag. Det är sött, mystiskt, det tar plats och ger karaktär- i love it. Byxorna är från Ellos och är förhoppningsvis är de även på väg hem till mig inom kort. Tänk till en snygg blus, gärna i bib- modell, och de uppkavlade benen till ett par snygga wedges. Jag dregglar över tangentbordet, haha! De är perfekta att möta våren i. :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vackert halsband, jag håller med om att det är någon mystik över det!

2008-01-11 @ 19:28:06
URL: http://dreamcloset.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0