Posh

image412


Victoria Beckham och Marc Jacobs. Två parter som kanske aldrig kan utgöra en begriplig ekvation. Bilder från den nya kampanjen är ute och den ovan är redan omdiskuterad. Det är en annan sak med Marc Jacobs och Posh- adderas dem ihop kommer det att snackas.
Jag vet aldrig riktigt vad jag ska tycka om fröken Beckham. Hon är extrem, orädd och ja, på många sätt ganska tacky. Men det är kanske därför som jag inte kan låta bli att bli fascinerad av denna brittiska diva. Då det gäller Marc Jacobs är det glasklart i mina ögon att mannen är ett geni. Han tillför så otroligt mycket kreativitet och innovativitet i modevärlden och hans kollektioner tåls att ägna både tanke och åtrå till. Nu till hur dessa två går ihop. I min mening- inte särskilt väl. Det funkar inte men ens tanken på Victoria i en Marc Jacobs-ad känns lika out-there och vågad som både designern och sångernskan själva är. Nej, här är det inte lika glasklart. Jag kan inte bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0