Try something

image492


Ibland blir jag ofantligt trött på alla plagg i min garderob, min make-up rutin och mitt hår. Jag vill då bara slita ut allt ur garderoben och börja om på nytt, pröva något nytt i sminkväg och klippa en page av mitt på tok för långa hår.
Å andra sidan är jag otroligt förtjust i min garderob (jag ler mot de vitmålade garderobsdörrarna i mitt rum då jag skriver detta) och mitt långa hår är galet snyggt! Men sminket.. Kanske borde jag pröva något nytt, ett nytt läppstift kanske? Ett grönt ett? Å andra sidan...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vet hur det är. Ibland känner man för drastiska förändringar. Men det är sällan man vågar förändra något. Ofta kan ju en stor förändring bli väldigt annorlunda och konstig. Då är det bra att köpa nya läppstift ;-) Ändrar looken lite iallafall.

2008-02-02 @ 11:55:04
URL: http://linnealinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0